New Mobile Payment Systems: Are Customers Ready?

In Mobile Payments Leap Ahead, But Consumers May Not Be Ready, Matt Hamblen explains why new payment systems technologies will not necessarily translate into more customers. I believe most of his arguments regarding the U.S. are also valid for Turkey.

“With so many new mobile payment systems surfacing, analysts say they could pose too many choices and will only confuse the buying public. Since the U.S. already has a number of credit card options, including Visa, MasterCard, American Express and Discover, some users won’t be motivated to try another payment option linked to a smartphone.”

Yorum bırakın

Filed under Posts In ENGLISH

Yorum Yapın / Make A Comment

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s