Şirket Parçalanmaları

“Şirket Parçalanmaları: Yeni Büyüme Stratejisi” (Corporate Breakups: The Hot New Growth Strategy) başlıklı yazısında Larry Popelka, bazı büyük şirketlerin şirket parçalanmalarını büyüme ve inovasyon yaratmak için kullandıklarını anlatıyor.  Şirket parçalanmaları büyük şirketlerden daha küçük ölçekli şirketler yaratıyor, bu da daha odaklı çalışma ve gelişmiş yönetim uygulamalarına olanak sağlıyor.

“Günümüzde büyük şirketlerin, belki de en büyük sorunu kurumsal verimsizliktir.  Parçalanan birçok şirket, parçalanmanın kendilerinin daha iyi odaklanmalarına olanak sağladığından bahsediyor.  Ama esas demeye çalıştıkları, büyük şirketlerin büyüme ve idaresinin çok ama çok zor hale geldiği.”

Reklamlar

Yorum bırakın

Filed under TÜRKÇE Yazılar

Yorum Yapın / Make A Comment

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s